Pages

Tuesday, September 24, 2013

Walter, en Wide open spaces

IMG_4458


De een-nalaatste aflevering van Breaking Bad. Op een echte tv, in een echte huiskamer, met pizza en wijn, in een huis waar niet zo lang geleden (sorry - saillant detail wat ik niet onvermeld kan laten) 1 van de hoofdrolspelers van BB op visite is geweest. Weer nieuw bewijs voor dit?

Anyway, wat belangrijker is: Walter White! Met haar! En meer zeg ik er niet over. Volgende week is het voorbij. Dan begin ik misschien alle afleveringen wel weer overnieuw te kijken, want nu er losse eindjes samenkomen, heb ik steeds meer het gevoel dat ik niet goed heb opgelet en een hoop nuances heb gemist.

IMG_4466


De volgende dag, onderweg van Santa Fe naar Colorado Springs, achtervolgd door de prachtigste zonsondergang, door het meest uitgestrekte en verlaten landschap.

IMG_4471


IMG_4474


IMG_4476

No comments:

Post a Comment