Pages

Monday, September 22, 2014

Dat was het dan

Vandaag terug naar Edinburgh, daar vanavond nog proberen iets lekkers te eten (culinair gezien was deze reis van nogal wisselende kwaliteit) en morgen weer naar huis. Ik mis mijn eigen bed, en groente, en DZ natuurlijk. Maar zoals altijd ben ik ook een beetje verdrietig dat de vakantie, die ruim twee weken geleden nog leek te bestaan uit een onafzienbare rij dagen vol nieuwe belevenissen en ervaringen, voorbij is.

IMG_5474

Er wachten mensen, en werk. Uit mijn keukenraam zie ik meeuwen en eenden in plaats van schapen. Maar ook in mijn gewone leven weet ik niet altijd precies waar ik de volgende dag wakker zal worden, zijn er verrassingen, en nieuwe ervaringen. Het gewone leven zien als een vakantieavontuur? Kan dat?

No comments:

Post a Comment