Pages

Friday, May 2, 2014

Hoera, 45! - Zes onmogelijke dingen



'I can't believe that!' said Alice.
'Can't you?' the Queen said in a pitying tone. 'Try again: draw a long breath, and shut your eyes.'

Alice laughed. 'There's no use trying,' she said 'one can't believe impossible things.'

'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it for half-an-hour a day. Why, sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast.'
Alice in Wonderland


IMG_4945


1) de merel zingt alleen voor mij

2) ik zal ooit leren geduldig te zijn

3) mijn haar wordt niet grijzer, wel mooier

4) op een dag ben ik niet meer te lui om balkonplanten te kopen

5) er zullen nog minstens 3 seizoenen van Deadwood gemaakt worden

6) morgen bellen Al Swaerengen en Seth Bullock* en vragen of ik een glaasje bourbon met ze kom drinken.

(* voor wie niet weet wie dit zijn: zie 5).)

No comments:

Post a Comment